Reporting Form

Reporting form (Political landscape)

The interactive database and the report draw on primary and secondary data collected through direct interviews with members of mapped political entities, experts, and publicly available resources.

Although IMPACT exerted efforts to review, clean, and verify information, a margin of error is expected, as some information might be outdated or inaccurate.

If any of those entries are wrong, incomplete, or missing, please inform us using the reporting form; we will verify the information and update the dataset.

Thanks for your contact and support

تعتمد قاعدة البيانات التفاعلية للأحزاب والتشكيلات السياسية في سوريا والتقريرالمرتبط بها على مجموعة من البيانات الاولية و الثانوية، و التي تم جمعها عبر مقابلات مباشرة مع أعضاء في هذه التشكيلات، أو مدخلات من خبراء، أو من مصادر متوفرة للعموم.

بذلت امباكت للأبحاث جهداُ لمراجعة و تنظيف وتدقيق البيانات، إلا ان هناك هامشاُ للخطأ، حيث أن بعض المعلومات قد تكون غير دقيقة اوغير محدثة.

في حال ملاحظة أي خطاُ أو نقص معلومات في قاعدة البيانات الرجاء إعلامنا باستخدام نموذج التبليغ وسنقوم بتحديث البيانات بعد التحقق من المعطيات المقدمة.

شكرا لتعاونك و تواصلك

Please explain your relationship to the entity or source of information (if you are a member of the entity, please provide your position or title):

الرجاء توضيح علاقتك مع التشكيل الذي تود/ين تعديل معلوماته، أو مصدر المعلومات المقدمة (في حال كنت من اعضاء التشكيل المطلوب تعديل معلوماته الرجاء ذكر منصبك او وظيفتك في التشكيل)

Scroll to Top